08 noiembrie 2015

Azi se inchide un cerc. Un cerc pe care l-am simtit ca se invarte in jurul meu in ultimul deceniu.
Da, eu am fost cel care i-a definit centrul. Si-am crezut mereu ca e bine asa. Insa raza am lasat-o la voia intamplarii. Mi se parea ca razele trebuie sa fie libere, Sa se indrepte incotro vor ele. Si, cumva, sa defineasca directii si sa aduca lumina.

Problema e ca cercul asta e mai vicios decat mine. Iar cand cercul vicois se inchide - culmea ironiei - te prinde in interior si nu te mai lasa sa pleci nicaieri. Si te izoleaza complet de exterior. Si cred ca chestia asta ar putea fi cumva de bine chiar daca acum nu vad cum. Vad doar cum cercul incepe sa se stranga. Iar asta il transforma in spirala. Ori, cine a mai auzit de spirala vicioasa?

Ascult (total intamplator) Two Galants. Da, trebuuia sa aiba azi concert in Control. Concert care s-a anulat din cauza de Colectiv (cred eu). Apoi maine (azi de fapt) se va intampla inchiderea unui alt cerc:


Asta nu va face lumea nici mai frumoasa, nici mai buna. O va face mai usor de ineles.

Iar mie nu-mi prea plac nici chestiile digerabile nici cele usor de inteles. Raman deci in cercul meu pana cand se va strange de tot.

Va pup!




Niciun comentariu: