02 iunie 2006

consecventa?

cu multi ani in urma am decis ca beam cam mult. sau, mai rau, cam prea regulat. ori regularitatea nu prea-mi era caracteristica pe atunci. cum nu-mi e nici acum - insa asta-i alta poveste. in contextul respectiv s-a ivit hotararea de a mai lua o pauza. n-as putea spune ca m-am simtit mai bine. nici mai rau insa, pentru o buna bucata de vreme sistemul a functionat. asta pana m-am intalnit nas in nas cu un festival al berii si-am cedat. ciudat este ca inca ma incapatanez sa cred ca berea (usor ilegala din punctul meu de vedere) bauta in acea seara a fost primul pas pe drumul pe care merg acum.

de putina vreme am constientizat din nou regularitatea de care vorbeam anterior. si-atunci, pentru ca va amintiti - nu ma caracterizeaza - am intrerupt-o cu o noua pauza. insa nu-i tocmai simplu pentru ca ispita pandeste la tot pasul. si n-am nici un chef sa iau cine stie ce drum de la inceput...de-aia incerc de data asta s-o iau putin mai analitic. in fond, anii scursi ar trebui sa fi avut si ei o influenta...

asta ca sa stim precis despre ce este vorba


pe furis. a se observa diagonala descendenta - moralizatoare


bere fara... alcool? filtru? frontiere? zahar? noima? dobanda? numar?


eliberare... oare?



sau doar o zbatere?

Niciun comentariu: