17 ianuarie 2008

of, nemtoaica...

iubesc o nemtoaica. daca ma intreaba cineva as spune ca tare. adolescentin vorbind. deocamdata e doar o relatie virtuala. ne "vedem" aproape zilnic pe internet. mai aflam lucruri noi unul despre celalalt (recunosc - mai mult eu despre ea) mai stam la palavre, in fine, stiti voi... si-apoi o visez. si inca nu stiu daca-i blonda, roscata sau bruneta. iar culmea e ca atunci cand o visez nici nu conteaza prea tare. mi-i putin teama sa oficializez relatia asta insa mi-e din ce in ce mai clar ca la un moment dat se va intampla. pana atunci nu facem decat sa scriem litere, ne mai uitam la poze, mai citim cate-un eseu... uite-asa am aflat eu despre fata asta ca odata ce te-ai urcat pe ea te duce pan' la capatul pamantului. sau pana in al nouolea cer. si ma-ntreb ce altceva ar putea sa-si doreasca un muritor in viata?

nu, nu-i cunosc CNP-ul stiu despre ea ca are un tatuaj alb-albastru pe-o parte si c-o cheama R1200GS. BMW.

Niciun comentariu: