03 iulie 2007

VV

desi n-am fost pe 2 roti si nici septembrie nu-i inca, in w/e am dat o tura pana-n Vama. ca de obicei in ultima vreme bulan mare: mai e inca un rest de sesiune, bestivalul in plina desfasurare ceea ce a rezultat in lume destul de putina dar proasta. ceea ce n-a impiedicat nici berile sa curga nici soarele sa se-nalte mandru pe bolero si nici coastele sa ma doara de la ranforsarile barcii pescaresti.


am reusit totusi sa stau fix degeaba doo zile-ntregi, sa termin cartea (ce importanta are care?) sa-mi ajustez piciorul si, una peste alta, sa-mi para rau ca tre' sa ne intoarcem acasa.


Ovidiu a schimbat playlist-ul. varianta nocturna pare ceva mai buna insa cea matinala a cam avut de pierdut




acuma zac la serviciu si ma-ntreb ce dreacu fac in w/e viitor. dar pan' atunci?















Niciun comentariu: